sunnuntai 4. elokuuta 2013

Myllyilyä

Joopas, eilen olin hiukan myllyssä käymässä ja jotain sieltä sitten ostinkin.

Ajattelin niitä vähän tähän purkaa. Olin siis ihan ittekseni kaupoilla.

Kiertelin monia liikkeitä ja tällaisia löysin:

Kauppa: Stockmann

Eli tää on Tangle Teezer, jolla on tarkoitus harjata märkiä hiuksia, en oo vielä kokeillu.


Kauppa: Cubus

Sieltä ostin yhden paidan, sukkia ja korvikset.

Korvikset vähän suurempana.

Paita mun päällä..

Kauppa: Seppälä

Sieltä ostin kolme paitaa; t-paidan, tuubitopin ja tollasen reikäneuleen. Sitten tuli vielä ostettua hiuspanta ja kaulakoru, jossa on 2 avainta.




Kauppa: Glitter

Sieltä läks mukaan kaulakoru, jossa on kirjaimia ja siihen voi siis kirjoittaa mitäpä melkeen tahansa. Lisäksi korvikset, joissa on ameriikan lippu, ois ollu englannin lippuki ni olisin ollu ihan myyty. Ja sitten nuo rannekorut.

Kauppa: H&M

Täältä kaupas tuli ostettua hyväksi koetut ballerinat, jotka maksoivat vielkin vaan kympin ja mustat mulla on jo niin täs olis liilan värisenä (valotus on huono kun otin illalla nää kuvat ja vielä kännykällä..) lisäksi tuli ostettua sukkia, värillinen ripsari ja vaniljatuoksuinen kodinraikastajasuihke.


Ja vielä että mun hiusprojekti siis jatkuu alkuviikolla, siihen asti olen vaaleilla hiuksilla.



Heippatihei!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti