tiistai 5. elokuuta 2014

Little bit lazy..

Moi!


Olenpas ollut laiska tän blogin suhteen, muttakun mitään oikeen ihmeellistä kirjotettavaa ei oo ollu.
Kun kerran 3 viikon loma, Turkin matka ja Cheekin konsertti on vasta tulossa.

Että nyt on vain tällainen; "olen elossa", väliteksti. 

Olen ihan normaalisti ollut töissä, katsonut elokuvia ja tv-sarjoja. Välillä enemmän ja välillä vähemmän.
Nyt olen paljon katsonut Netflixiä + Viaplayta.

Kesällä on ollut hellettä, hieman välillä olen jaksanut urheillakin, joka on kylläkin vain kävelylenkkejä, mutta viimeksi lenkillä puolet matkasta kävelin ja puolet hölkkäsin. 
Hyvä minä!

Urheiluvaatteet, rakastan noita pöksyjä! Ensin muutenki väri ja toinen on että ne ei oo kireet niinku yleensä, mutta silti ne ei oo täysin löysätkään. :)

Mitäs sitten; kissani Kira sai pentuja, suunnitellusti. 

Sitten oli 23v synttärit, en oikee sitä kyllä juhlinut, joskus myöhemmi sitten.

Kävinhän mä Karjurokissakin, ei tosin paljoa muistettavaa ole :D

Tytöt lähtee vähän karjumaan :D

Sitten kävin ekaa kertaa tänä kesänä uimassa, kivaahan sekin oli, en tajuu mikä uimisessa on etten kovin usein mee :/

Sitten monena päivänä on vaan tällainen fiilis:


Sitten olen vaan pistänyt itseni sohvalle pitkäkseen ja katsonut tv:tä.
Koska nyt kannattaa katsoa tv:tä, koska alkoi uusi Geordie Shore kausi, eli kausi 8 :) JIPPII !

Sitten noita elokuvia on tullut katottua, osa hyviä, osa huonoja:

- Half Light
- Miss Farkku-Suomi
- That Awkward Moment
- Getaway
- 10 years

Sitten leffateatterissa kävin katsomassa sen uuden suomalaisleffan: Kesäkaverit,
Olihan se sellainen tyypillinen suomalainen leffa, ihan hyvähän se oli.

Sitten taas tänne pistän tällaisen:


Mä niin haluan jo uuden tatuoinnin!

Ekaks haluaisin tällaisen tyylisen selkään:


Sitten haluaisin jonkun tekstin johonkin, mut en oo vielä keksinyt minkä ja mihin.

Mutta tässä oli hieman kuulumisia, lisää kirjoittelen kun olen lomalla ja tulen Cheekin keikalta ja Turkista :)
Kuvia tulossa siis paljon, toivottavasti!

Heippa ja näkemiin!








4 kommenttia:

  1. Onko sulla ripsienpidennykset? Ja postausehdotuksen aattelin jakaa jos haluisit tehdä vaikka asuntopostauksen? :) terveisin riikka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori jo tähän alkuun, multa oli mennyt jotenkin ohitse sun kommenttisi. Kyllä mulla on ripsienpidennykset, en pystyisi enää elämään ilman niitä, ei tarvitse käyttää ripsiväriä ja ei tuu sitä ongelmaa että ripsarit olisi poskilla. Ja kyllähän asuntopostaus onnistuu. Kiitos ehdotuksesta.

      Poista
  2. Ei tänne näköjään kannata sulle kirjoittaa edes mitään tai ehdotella kun et edes viitsi vastata kysymyksiin..ehkä olis aika sitten lopettaa tää blogi kokonaan??!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole tottunut että mulle kukaan kommentoi, mutta anteeksi ja jatka toki lukemista ja kommentoimista, lupaan skarpata tämän blogin suhteen. Kiitos.

      Poista