sunnuntai 22. syyskuuta 2013

I'm A Dreamer

Jos ette tiedä, niin mä tykkään unelmoida kaikesta mahdollisesta.
Aika moneen tarvitsee aikaa ja rahaa, mitä mulla ei ole.


Esimerkiksi haluisin matkustella melkeinpä joka ikisessä maailman kolkassa.
Eniten haluaisin mennä ihan vaan kiertelemään Eurooppaa.




Eniten siellä olis kiva mennä Iso-Britanniaan. Koska se aksentti ja ne nähtävyydet ja kaikki!



Mutta en tässä rupea ihan kaikkia maailman kolkkia luettelemaan, koska ne paikat joihin haluan; niitä on paljon ! :)

Jos olis paljon rahaa ja myöskin aikaa, ni olisin noissa kaikissa varmaan käynyt jo :D

No täytyy voittaa lotossa, siitä saisi rahaa ja sit ei kyl tarveis töihin mennä, ni olis aikaakin :)

Miksei nää voi toteutua, että tilin saldo olis ihan ääääääärettömän täynnä rahaa, jotain monta miljoonaa, vaikka sanotaanki että raha ei tuo onnea, mut mitä se sit tuo muka?

Mulle se tois onnea kylläkin, koska voisin tehdä kaikkia niitä asioita, joita oon aina halunnu tehdä.

Matkustella, ostaa sellaisia asioita joita en välttämättä tarvitse, mutta ne olis vaan kivoja ja niitä tatuointeja lisää, niihinkin tarvitaan, RAHAA!!! :D

KYLLÄHÄN KAIKILLA ON UNELMIA.

Nämä on mun, voisin elää vain matkustelulla ja oleskelulla ja tavata uusia ihmisiä ja kaikkea hauskaa.

Mun nykysessä elämässä ei oikeen oo mitään ilon aihetta, muutakun noi mun rakkaat eläimet ja jotkut ihmiset. Aikaa mulla ei oo oikeen mihinkään ja rahaa sitäkin vähemmän..




Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.
Työt kutsuu.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti