torstai 19. syyskuuta 2013

We got the power

Heippahei :)


Eipä mulle mitään ihmeempiä kuulu, töitä on taas tehty nii paljon ettei oo kerenny oikeen mitään muuta tekemäänkään. Mut nyt on 2 vapaata, pitäs tietysti keksiä jotain kivaa tekemistä.



Mutta huomenna on edes hiukankin tärkeämpi päivä,
Mulla on työhaastattelu, josta on kiinni että saanko vakituisen paikan vai saako sen joku muu.
Aijon olla aito oma itseni enkä yritä selittää mitään puppua. :D
Mutta vaikka en saisi sitä vakipaikkaa, niin olen kyllä ainakin vielä jatkamassa samassa paikassa töissä käymistä, että ei ole mitään muita suunnitelmia tähän hätään.

Vähän on sellanen käynyt mielessä, että 10 vuoden suunnitelma olis, että muuttaisin Raisio - Turku akselille ja kävisin sitten tuolla samassa paikassa töissä tai sitten sieltä joku paikka.
10 vuotta on tietysti pitkä aika ja kaikkea, mutta saa sitä nyt tulevaisuuttaan miettiä.
Kuka sitä estää. Olis kiva päästä vähän uusiin maisemiin ja kaikkea semmosta.
Kiva olis saada matkustella, mutta ei ole sellaista ystävää tai mitään muutakaan kenen kanssa mihinkään menis, kun ei se niinkään kivaa yksinään oo mennä. Onhan mulla onneksi äiti kenen kanssa sillon tällöin joskus pääsee matkustelemaan jonnekkin :) Seuraavaks olis jossakin vaiheessa ehkä turkkiin, ajankohtaa en tiiä yhtään. Ja nyt pian ehkä Tallinnaan, jos saan työt sovittu sillai että pääsis.. Mutta kattoo nyt.


Mutta muuten pitää kyllä keksiä näille vapaille jotakin, no ainakaan jos en mitään keksi...
Ni vois vaikka ottaa rennosti tuossa sohvalla ja katsoa jotakin leffoja tuosta mun "videovuokraamo" valikoimasta :D joku sanoi noin kun mulla kuulemma on niin paljon leffoja. No mitä sille voi jos tykkää niistä, ja jotkut kerää kenkiä ja jotkut laukkuja... Ni mä kerään leffoja, ne on mun juttu.

Nojuu jos tähän väliin yks biisi:

Loreen - We Got The Power:


Yks juttu mikä nousi esiin tosta biisistä:

"The music will guide us"



Tällaisen kuvan löysin ku etsin kuvia tänne blogiin, koska tykkään että täällä on myös kuvia, laittaisin myöskin omia kuvia, mutta kun ei ole kuin kännykän kamera niin todella harvoin. Näätte joitain kuvia mm. Facebookissa ja nykyään myöskin Instagrammissa..

Tuon kuvan sanoma on osuva. Ei tarvitse enempää siitä sanoa.


Lopuksi vielä yksi biisi:

Bridgit Mendler - Ready Or Not:


"I'm the kinda girl who doesn't say a word,
Who sits at the curb and waits for the world
But I'm about to break out, about to break out."




1 kommentti:

  1. Tsemppiiiiiii tätäki kautta <3 Hyvi se menee!!!
    Päve

    VastaaPoista