perjantai 22. marraskuuta 2013

Alkuhuumaa...

No terve, meinasin nyt ihan paikanpäältä tervehtiä. Oon täällä Turun messukeskuksessa kissanäyttelyssä. Oon täällä mun yhden kissani kanssa, Kiran. Joka on turkkilainen angora. Oon täällä ekaa kertaa ja oon täällä Kiran kasvattajan kanssa. Kira ja kolme muuta kissaa meillä täällä on. Kira hieman huutelee välillä, mut kyl se rupee jo tottumaan. Kiva katsoa kun tänne rupee ihmisiä tulemaan ja näkee livenä niitä kissarotuja, joita on aina halunnu nähdä. Kaikki pyhä birmat, siamilaiset ja muut karvaset ja vähän vähemmän karvaset otukset. Tarkoitan vähemmän karvaisilla noita enemmänki karvattomia kissoja. Mut kertoilen sitten enempi päivän päätteeks, ku oon tän koko homman nähny. Tämähän tavallisille ilman kissoja tuleville aukeaa klo 10. Tulkaa paikalle jos kissat kiinnostaa.

Mutta onnea siis Kiralle ja noille kolmelle muulle kaverille.

Minä päätän ja kuittaan täältä messukeskuksesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti