keskiviikko 20. marraskuuta 2013

I want to travel the world.

Joo, taas on hiukan tullut väliä kirjoittamiseen.
Syy siihen on että työ on taas väsyttänyt mut.
Mä oon ollu niin väsyny kaikkeen, en oo tehny mitään erityistä. En oo käyny missään.
Mä oon vaan herännyt uuteen aamuun ja käyny töissä. Siltikkään rahaa ei tunnu riittävän mihinkään.

Mun pitäis miettiä että aionko jäädä tonne vanhainkotiin töihin vai oikeesti kattoo jotain ihan muuta. 
Ja toiseksi mul on sellanen olo että en haluu asuu täällä korvessa.
Mut just oon ostanu oman asunnon ja hiukan laittanu sitä kuntoon ja tääl on rauhallista asua ja kaikkea, mut tää paikka. Oon asunu täällä koko ikäni ja olis kiva välillä muuttaa johonkin kauemmas, tai ei niinkään kauemmas, kun johonkin "isompaan paikkaan".
Maisemat siis ottaa jo päähän..
Mul on aina ollu kaikenlaisia haaveita, matkustaminen, musiikki (ois kiva käydä keikoilla, mä "fanitan" niin monia tyyppejä). Kuten One direction ja se olis ihan oikeesti kiva nähdä livenä. Kaikkia suomalaisia laulajia+bändejä (CHEEK!) olis kiva nähdä. Sekin että olis sellanen kaveri joka myös tykkäis näistä kaikista musiikkijutuista ku mäkin, ni voiskin mennä kaikkea katsomaan. 
Valokuvaaminen olis kivaa. Kamera puuttuu :'(
Olis kiva ostaa järkkärikamera, että vois ruveta valokuvaamaan ihan oikeesti, koska se on kivaa.
Siinäpä mulle harrastus, sitten kun pystyn hankkimaan kameran.

Mä meinasin kirjotella matkustamisesta, että mihin haluaisin matkustaa ja miksi ja kaikkea sellasta.
Ja etsiä kaikkia kivoja kuvia taas piristykseks.

Kaikkein eniten haluaisin matkustaa Iso-Britanniaan, Lontooseen.



Koska se kieli, vaikka se onkin pelkkää englantia, mutta enemmänkin sen aksentin takia, koska olis kiva oppia itsekkin puhumaan ensinnäkin hiukan paremmin englantia ja se aksenttikin kuulostais kivalta.
Siellä on tietysti kaikkea kivaa nähtävääkin.
Kukapa ei haluaisi tuonne matkustaa ja nähdä uutta. 

Tässä näitä kivoja kuvia:




Tämä on kokoajan mun päässä, kun joku tuliski ja veis mut Lontooseen. Se vaan on niin tosi unelma.

Mul on tällanenkin pieni "unelma", vähän niinku elokuvis. Tää on mun unelmatulevaisuus. :D

Toisia paikkoja/maita, joissa haluaisin käydä:

- Pariisi (ja koko Ranska)





- Italia




- Australia (Tiiän että se on todella kaukana..)





- Amerikka (erityisesti New York ja Los Angeles)




- Kreikka




- Irlanti




Ja onhan niitä monia muitakin, mutta nää nyt päällimmäisenä.
Tässä teille nyt tällainen. 
Koitan keksiä teille jonkun mielenkiintoisen jutun seuraavaksi kerraksi. :)

HEIPPA!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti