keskiviikko 17. kesäkuuta 2015

Work Hard, Dream Big..

Terve taas, mitäs kaikkea on tapahtunut viime postauksesta.


Ihan ekaks, ai että ens viikolla se on! ONE DIRECTIONIN KONSERTTI <3


Ja myös mun synttärit on ens viikolla, toi konsertti on vähän niinkun lahja mulle itselleni.

Mitäs sitten... Leffoja oon parit kattellu, niitä en rupee kauheesti erittelemään, muuten kuin nimen ja kuvan.

Endless Love


Mom's Night Out


Stoker


Before I Go To Sleep


Passion


Sitten kun kaikki tietää Suomen kesän, eli on melkein aina kylmä, mutta yhtenä päivänä oli ihanan lämmin, että sai ottaa aurinkoa <3


Sitten tämän päivän juttuihin.

Halusin mennä kuvailemaan mun Canonilla jonnekkin kivaan paikkaan, no menin mietoisten lintutornille ja sinne metsään kuvailemaan. Sitten siinä samalla etsin pari Geo kätköä, oikeastaan 3 tämän päivän aikana. En ole kauaa niitä etsiskellyt, olen yhteensä löytänyt 4 kätköä. Ja niitä on kuulemma muuallakin kuin Suomessa, se on ihan maailmanlaajuinen sovellus. Siistiä!
Laitan tänne jotain kuvia mitä oon tänään ottanut.


Kävin tuossa "naapurissa" olevan kotiseutumuseon pihalla kuvaamassa:







Mietoistenlahden luontopolulta ja lintutornilta otettuja kuvat: 





Tällaista tällä kertaa ja kirjoittelen sitten taas kun on tapahtumia joista kertoa,
Tulossa on siis tuo konsertti ja Puolan matka ja ennen näitä Juhannus, mitä vietän ihan rauhallisesti siskon luona syöden hyvin. 

Joten, nähdään ja kuullaan taas!


Image result for tumblr quotes about life

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti