maanantai 14. lokakuuta 2013

Maanantai on pian ohi

Morjens kaikki!

Hyvää maanantaita, tai no se on kuitenki maanantai ja onneks se on pian ohi.

Mut sen kunniaks kasvonaamio, pakko on jotain tälle mun naamalle tehä. 
Se on täynnä finnejä ja sitäkin enemmän finniarpia, oon siis melkeen kaikkea kokeillu, mut ne vaan lisääntyy.
Pitäskö pian ottaa järeemmät aseet käyttöön tai mennä taas hakemaan jotaki finnilääkkeitä ihotautilääkäriltä.

Olen siis kerran jo syönyt lääkekuurin mun naaman takia, se oli hyvä jo pitkän aikaan, mut ei kun nyt taas se on menny pahemmaks. Kun ei niitä oikeen piiloonkaan saa ja se ei oo kivaa, ku en aina jaksais meikatakkaan.. Laiska kun oon.



Muistakaa seurata mun instagrammia:  @tiitiihenna (http://instagram.com/tiitiihenna)

Siellä on aina kaikenlaisia kuvia :)

Mut joo maanantain angstit on angstattu.

Torstaina siis Tallinnaan äidin kanssa, siellä kampaajalle ja kasvohoitoon, kun ovat halvempia siellä kun täällä Suomessa. :D

Joops, eilen kattelin sellasen elokuvan kun Yhdet häät ja kolme anoppia, oikea nimi oli The Big Wedding.
Se oli kyllä ihan ok, oli se siis paikka paikoin hauska, mut ei tarpeeks..
Kivat näyttelijät oli ja kaikinpuolin muuten mukava juoni ja kaikki.




Joo, se oli se ja sitte mä viime torstaina meikkasin jännämeikit ja laitoin peruukin päähän ja otin pari kivaa kuvaa :) Ja huomasin myös että kyllä ne pitkät hiukset haluan takaisin. Nä on kivat nii kaua kunnes kasvaa takasin.


Mun silmät näyttää tosi jännän värisiltä täs kuvas. Mut mä tykkäsin kyllä tästä peruukista ja muutenki täst kaikesta, ton peruukin kans vois tehä kaikennäkösiä kampauksia ja kaikkea kivaa ja sen kans saa tooosi pitkät hiukset helposti ja nopeasti :)


Ja lopuksi: 


MILEY CYRUS - WRECKING BALL 


SANNI - ME EI OLLA ENÄÄ ME


Musiikin avulla tässä elämässä pääsee eteenpäin ja saa hyvän mielen, kun on kaikkia ongelmia, isoin on tää mun naama JA se että haluaisin tehdä kaikkea mielenkiintoista, mutta joo työ vie niin paljon aikaa ja ei sitä rahaa paljon säästöönkään jää, kun ei palkka oo päätä huumaavaa...


Mutta, tässä tällä kertaa tällainen maanantaiteksti ja tottakai se on täynnä valitusta :)
Jos se seuraava teksti olis Tallinnanreissun jälkeen, eli mukavan iloinen teksti.
Yritän tehdä siitä päiväni kuvina, jos muistan ottaa kuvia tarpeeksi :)






2 kommenttia:

  1. e-pillerit voisivat auttaa finneihin, sillä mullakin auttoi todella paljon :)

    VastaaPoista
  2. Kokeilun arvoisen juttu nuo e-pilsut kyllä, kokeile ihmeessä! Mä en muista auttoiko ne mulla, mutta muistelisin, ettei sillon niin hirveitä iho-ongelmia ollut...
    T: Tissen :)

    VastaaPoista