maanantai 28. huhtikuuta 2014

Get Fit, Part 2

Ne ketkä on mun kavereina facebookissa, näkivät mun postauksen (päivityksen):

"Aina laitetaan itselle tavoitteita, mutta olen luonnostaan hyvin laiska tekemään mitään loppuun asti ja se ärsyttää. Kyykkyhaastekin meni puoleenväliin asti ja sitten vaan lopetin sen. Nyt olis uus haaste, se olis kans 30 päivän haaste mulle itselleni. Katsotaan miten käy. Aloitin sen tänään, että eka päivä, check."

Joo, mulle aina käy niin että aloitan tekemään jotakin, niin yleensä ne jää kesken. Mutta nyt otan itseäni niskasta kiinni, enkä luovuta. Kolmivuorotyötä tekevälle, tämä on rankkaa, mutta lopussa kiitos seisoo ja kivampi peilikuva. Ja hyvillä mielin voi Turkissa pitää bikineitä :)

Eli tässä on mun haasteet, joo niitä on 2, joita teen 30 päivän ajan.

Ensimmäinen haaste on tämä:

30 days fat burn workout challenge, 
eli suomeksi 30 päivän rasvanpoltto haaste.
Löysin tämän youtubesta.

Tämä kestää siis 4 vk + pari päivää, 30 päivää.

Linkitän tähän 4 youtube videota, joista näkyy suunnitelmat joita teen päivittäin.

VIIKKO 1

VIIKKO 2

VIIKKO 3

VIIKKO 4

Tämän lisäksi teen myös tällaisen:
30 days butt lift challenge, eli taas 30 päivää, eli hieman yli 4 viikkoa kestää tämäkin peppu piukaksi haaste.

Linkitän myös nekin videot tähän, jos jollekin muulle tulisi sama halu vähän treenata ja näyttää hyvältä.

VIIKKO 1

VIIKKO 2

VIIKKO 3

VIIKKO 4

VIIKKO 5


Haluan ihan oikeasti saada nämä rutiinit tehtyä kaikki loppuun ja kunnialla ja nähdä itseni paljon kiinteämpänä ja tiukka pyllysenä :)
Peilikuva on mulle niin tärkeä, toivottavasti myös sullekin ketä tätä luet.

Pari kuvaa motivoimaan minua ja myös siellä ruudun takaa myös sinuakin:


Tässäpä pieni porkkana meille kaikille :)







KESÄ ON JO OVELLA, JOTEN VIELÄ EHTII LAITTAA ITSENSÄ KESÄKUNTOON :)
MINÄ AINAKIN YRITÄN! 
OLEN HAAVEILLUT FITISTÄ KROPASTA JO AIKA KAUAN, MUTTA KUN OLEN NIIN LAISKA, MUTTA NYT SEN TEEN JA KERRON TEILLE KUVIN JA SANOIN VAIKKA VIIKOITTAIN ETTÄ OLEN MUKANA VIELÄ :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti