keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Get fit..

Päivän aihe olis paino, dieetit sun muut mitä kiinteyttämiseen ja painonhallintaan kuuluu.

Mä oon jotenkin vaa'an orja, haluan että se näyttää tiettyä lukua ja jos ei niin täytyy ruveta tekemään jotakin.

Mä oon just sellanen ihminen, kun tykkää kyhjöttää sisällä, eikä todellakaan tykkää liikkua yhtään. Tai tykkäisin, jos en olis näin laiska ihminen.

Mulla olis yks haaste itelleni ja tavoite:

Lähden Turkkiin viikoksi 29.8 alkaen.

Siihen mennessä olis kiva olla hieman kiinteämpi vartalo, en tiedä uskallanko laittaa että mikä on nykytilanne, mutta mua ei ainakaan haittaa jakaa teidän kanssa mun lähtötilannetta, joten here it comes:


Mitään muuta vikaa ei olis, kun noi samperin jenkkakahvat, ARGH! ne on aina ollu mun ongelma. Se olis se vatsa, reisi ja peppu alue ku tarveis kiinteyttää. Siinäpä hommaa.

Ajattelin että viimeistään toukokuun alussa rupean katsomaan että mitä suuhuni laitan, en mitään paastoa tai mitään kauheen ihmeellistä rupea, kun että enemmän salaattia ja syön kuitenkin melkein normaalia ruokaa.
Mutta se ydin siinä onkin että kerran päivässä edes jotain liikuntaa pitäs tehdä.

Löysinkin paljon hyviä videoita youtubesta ja yhden koitinkin ja melkein jaksoin tehdä sen täydellä teholla.

Video oli tällainen:

Se on siis 30 minuutin liikuntapläjäys, huh joissain kohdissa meinas henki lähtee..
No ei vaiskaan. Kannattaa kokeilla.

Tuollaisen kanssa saa hyvän hien pintaan ja hyvän sykkeen, että varmasti palaa kaloreita. Ja lopussa on venyttelytkin että ei erikseen tarvitse niitä tehdä eri videolta.

Mutta postaan seuraavan kuvan sitten vaikka kuukauden päästä ja eikun kaikki liikkumaan, meinasin mennä vielä kävelemään ulos, kun raitis ilma olis aika ihanaa :)

Mutta kirjoitin tämän nyt tänne, että muistan mitä olen itselleni luvannut !
Tässä on pari kuukautta aikaa saada kunnon bikinivartalo esiin :D
No vähänkin on tarpeeksi.

Näkyillään!

Lopuksi voidaan tanssia/liikkua tämän laulun tahdissa:

RICKY MARTIN - LIVIN' LA VIDA LOCA

kuka muistaa tän ? :) <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti