sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

Mikä tekee mut onnelliseksi? - What makes me happy? -

Tänää on ollut kiva päivä.

Ihan aluksi kun heräsi, oli saanut nukkua niin kauan kuin halusi.

Sitten kun heräsi ja avasi verhot, niin aurinko paistoi <3

Kävelin keittiöön ja katsoin lämpömittaria, se näytti kahtakymmentä astetta, eli ihanan lämmintä ja aurinko paistoi ihanasti takapihalle.

Katsoin uudestaan lämpömittaria ja se näytti vielä klo 19 aikaan tällaista:

Mittari näyttää illallakin melkein +20 lämpöastetta.

No siinä sitten mietin että olisi kiva mennä ottamaan aurinkoa ja niin meninkin takapihalle ottamaan aurinkoa.


Todistetusti otin aurinkoa ja olin ulkona, kuuntelin voicen nettiradiota ja pistin silmät kiinni.
Oli ihana tapa rentoutua.

Join siinä samalla teetäkin ulkona:

Lipton White Tea Pomegranate, teetä mitä join.

Oli mulla seuraakin:

Keijo <3

No sitten otin siinä jonkun n. tunnin aurinkoa ja menin takaisin sisälle, kun kaveri tuli käymään.

Värjättiin mun hiukset, ei paljoa muuttunut, kun punaista punaisen päälle.

Sitten ehdotin että voitaisiinko mennä vaikka Askaisten rannalle uittamaan koiria kun on niin lämmin?

No mehän mentiin:


Ajeltiin sinne sitten rannalle ja siinä samassa mulle tulee puhelimeen tällainen viesti:

Eli voicella on se et twiittaa kun #nytsoivoicella joku biisi ja mulle se tärppäsi, ihanaa, päivä parani todella paljon. Kiitos Voice radio!

Sitten mentiin sinne rannalle:

Vettä ja kalliota.

Testailin puhelimen kameraa :)

Olihan meillä ne koiratkin tietty mukana:

Femma <3

Hana <3

Ja sitten äsken tulin kotiin ja nyt vietän iltaa rentoutuen sohvalla, katsoen vaikka elokuvan.
Joko Viaplaysta tai omasta valikoimasta.

Hyvää kesäillan jatkoa ja nähdään taas! <3

Muistakaa seurata mun instagrammia: tiitiihenna

Loppuun biisi:

JUJU - ONNELLISEKSI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti