torstai 7. toukokuuta 2015

Anna anteeksi jos mä oon kummallinen tai koitan muuttua.

Joo, tänään on ollut ihan normaali torstai päivä.
Huomenna sitten tapahtuukin, mä meen laivalle!

Mulla on kriisi, vaatekriisi ja kaikki mahdolliset kriisit, aina kun ollaan menossa johonkin.
Mun pitäs nyt tän illan aikana saada mietittyä mitä laitan päälle, että ei huomenna enää tarvii vaivata päätä. Mut mul on ainakin yks hyvä mekko, jonka mä haluaisin laittaa. 

Ja sit mä meikkasin sillai koko kaavan kautta, rajaukset ja huulipunat ja kaikki ja sit otin mun shit puhelimen kameralla ensin pari kuvaa, ei ne oikeen sykähdyttäneet, mut sit otin mun rakkaan Canonin käyttöön ja ihan vaan koitin, et miltä ne näyttää ja niistä tuli ihan oikeesti hienoja, vaiks ne olikin teinipeili meininkiä, mitä mä en meinannu ottaa tolla kameralla, mut haittaako jos koittaa?


Tuossa näkyy paremmin mun meikkikin kuin otin puhelimella:


Vai mitä te ootte mieltä?

Ja jos ootte ennenkin lukenu mun tekstejä, niin en oo todellakaan itsevarma, enkä todellakaan pidä itseäni kauniina, mutta kun otin tuon ekan kuvan järkkärillä, niin mä en tiiä mitä tapahtus, mun mielestä olin siinä tosi kaunis! WHAT?! 

Jos rupeen pikkuhiljaa kunnioittaa itteäni ja pitämään itteäni kauniina...

Mut sit pakko laittaa vielä pari kuvaa vielä:




Mulla on noissa kuvissa se mekko, jonka otan ainakin mukaan laivalle. Vaikkakaan se nyt ei näyt kunnolla noissa kuvissa, mut kuitenkin.

Ihanaa, pääsen huomenna tanssimaan, pitkästä aikaa, vaikkakin saan tanssia ihan kotonakin, mut ei se oo sama asia ollenkaan. Toivon et tää meikkikin onnistuu huomennaki näin hyvin. Sehän on se kirous, et edellisenä päivänä onnistuu kaikki ja sit sillonku pitäs kaikki onnistua ni ei.
No katotaan huomenna mitä käy.
Mut mä meen vielä pakkailemaan ja sitten katsomaan Suomen peliä :)

Heippa!


1 kommentti:

  1. Sinut on haastettu! :)
    http://alexandralouiceee.blogspot.fi/2015/05/haastetta-pukkaa.html

    VastaaPoista