perjantai 22. toukokuuta 2015

Mysteeritorstai

Netti taas kettuilee mulle, joten kirjoitan tätä blogijuttua tabletilla... Mutta mennään asiaan, eli siis eilen menin elokuviin tietämättäni mitä elokuvaa menisin katsomaan, aika huikeeta, että ei oo mitään ennakkokäsityksia jostain tietystä elokuvasta. Mutta istuin siinä penkillä ja odottelin että leffa alkaisi, sieltä tuli taas tuttuun tapaan monta traileria ja kun ne oli tullut, niin päästiin elokuvan kimppuun..

Mysteerielokuvana oli tällä kertaa Tomorrowland, jonka olen jo pitkään halunnut nähdä ja ainakin mun kohdalle osui oikea ja kiinnostava elokuva. En tiiä saanko tabletilla laitettua mitään traileria tai kuvia, mutta jokainen ketä kiinnostaa voi ottaa selvää tuosta elokuvasta. Kun joskus nettini taas toimii, niin muokkaan tämän sellaiseksi että on kuvat ja trailerit mukana, mutta nyt halusin vain jakaa kokemuksen, jollaista en ole ennen kokenut.



Oli muuten hyvä elokuva, koska se oli disneyn elokuva, niin ainakin minä tykkäsin, oli robotteja ja tulevaisuutta ja kaikkea hienoa.


Ulkona on niin ihanan vihreää ja lämpimännäköistä, että voisi mennä vaikka ulkoilemaan.. Nyt edes näyttää vähänkin siltä että se kesä sieltä tulisi. Kesä <3

Tämä teksti taisi lyhykäisyydessään olla tässä ja palataan asiaan taas seuraavalla kerralla. :)

PS. Sain netin koneella toimimaan, joten näyttää jo erilaiselta koko teksti ja kiva kun saa laitettua kuvia ja muutenkin saa tekstiä sellaseks ku haluaa.

Ja ai että nyt odotellaan lauantaita, koska Euroviisujen finaali <3
Tää on parasta vuodessa, kun tulee Euroviisujen laulukilpailut, vaiks ei Suomi ikinä pärjääkään, mut oon niitä jo monet vuodet katsellu ja edelleen aina odotan tätä aikaa vuodesta, se olis suuri unelma, että pääsis joskus katsomaan paikanpäälle Euroviisuja, mut oon tyytyny vaan katsomaan kotisohvalta vielä, ehkä joskus :)

Tässä pari suosikkia euroviisuista:









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti