maanantai 18. toukokuuta 2015

Lean on

Aloitellaan hyvällä biisillä:


Last.fm:n mukaan, mun 3 suosituinta biisiä on:

1. Major Lazer - Lean On
2. Wiz Khalifa - See You Again
3. Martin Tundevaag - Springfield


Ja sitten muihin aiheisiin...

Katsoin yhtenä päivä elokuvan taas, tällä kertaa oli kyseessä tällainen leffa:

THE DUFF


Perus teinikomedia ja mä ainakin tykkäsin!

Näyttelijöinä oli: Mae Whitman, Robbie Amell, Bella Thorne

Juoni:

Bianca on viimeistä vuottaan high schoolissa viettävä älykkötyttö, jonka parhaat ystävät
sattuvat kuulumaan koulun kuumimpiin kissoihin. Biancan onnellinen elämä horjahtaa raiteiltaan,
kun tytön lapsuudenystävä, jalkapallojoukkueen supersöpö tähti, Wesley,
paljastaa Biancalle julkisen salaisuuden: Biancan sosiaalinen status on nimittäin erittäin 
ei-imarteleva DUFF (Designated Ugly Fat Friend). Bianca on siis se kauniiden ystäviensä
vähemmän tyrmäävä kaveri, jonka avulla pojat pääsevät lähestymään koulun tavoitelluimpia tyttöjä.


Sitten seuraavaan juttuun:

Olin tässä yks päivä lenkillä kaverin kans, vitsi ku välillä sekin tekee hyvää :)
Sitten siitä sen jälkeen mentiin uittaa koiria ja otin harjotuksen vuoks kamerankin mukaan:


Yritin ottaa pilvistä kuvaa, ne näyttää niin hienoilta :)


Tykkään aina kuvata Femmaa, kun se pysyy paikalla :D


Perus pyristelykuva :D


Hana <3


Femma <3




Sitten vielä muita kuvia, tykkään kuvailla elukoi, olin siskolla ja kuvasin hänen kissojaan:


Xena <3




Elmo <3


Kaapo <3


Gucci <3

No oonhan mä pari kuvaa munkin kissoista ottanu:


Kira <3



Peppi <3


Toffe <3


Kira <3

Sitten vielä olin eilen ainoan kummipoikani 7v synttäreillä ja ihana tehdä joku onnelliseks, siis kun sai haluamansa pelin :)



VEETI <3








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti