lauantai 22. kesäkuuta 2013

Hyvää Juhannusta kaikille

Moi!


Olin juhannuksena kaverin luona, joten pidettiin hauskaa, kivaa oli; juotiin ja sillee. Kiitos Krista, Karo ja Mika. Pelattiin mölkkyäkin, olin siinä aika surkea, mutta sitten mä voitin (vaikka huijasinki), mut sitä ei lasketa. Kivaa oli ja sai nauraa taas niin että oli maha kipeänä :) Löydettiin tonttulakitkin ja otettiin niin hyvä kuvakin. Joo, meil oli omaa hauskaa, että olikse tosiaan Joulu vai juhannus :)



Sitten seuraavana päivänä menin siskon luokse viettämään aurinkoista päivää ja syömään oikeen kunnolla, niin että mahakin meinas ratketa :D

Ja tosiaan jos ihmettelette kuka mä oon, ni oon kohta 22 v lähihoitaja, joka haluaa kirjoitella ja jakaa kokemuksia teille ketä tätä luettekin, tykkäätte tai ette ihan sama. Ei oo tosiaan pakko lukea :)

Elikkäs, nähdään taas :)

Ja sitten pari kuvaa sieltä Rodokselta :


Tuossa komeilee meidän hieno hotelli.


Aamupala.

Rannallakin tuli oltua.

Lämpötilatietoja hieman, lämmintä oli joo :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti