maanantai 24. kesäkuuta 2013

Musiikkia ilman ei voi elää

Tällanen pieni iltakirjotus, siis mä en vois elää ilman musiikkia, ja siis periaatteessa kuuntelen ihan mitä vaan.
Suomalaista, ulkomaista, genret menee melkeempä mitä vaan, siis jos kattois mun last.fm tiliä mis näkyy mitä oon kuunnellu, siinä näkee siis tosi paljon mitä vaan. Vaikka se last.fm meni jotenki sekasi ja ei ottanu mitään parin vuoden ajan. Mut nyt se toimii hyvin, kun kuuntelee spotifyn kanssa ja onneks sielt löytyy mitä vaan. :)

Tässä on last.fm sivuston top 20 tilasto kaikista kuunneluista. Jotkut uudet ei oo vielä tarpeeksi kuunneltujen joukossa. :)

Juuri tällä hetkellä just tänää löysin ihanan uuden biisin, joka on Jonna Tervomaa - Minä Toivon, siinä on ihanat sanat ja se on muutenki aivan upea biisi. Toinen on jo aika vanha, mutta se on Anna Eriksson - Kesällä kerran, ah mä rakastan tota kappaletta.



Anna Eriksson - kesällä kerran, en löytäny hyvää videota, mut kyl sen voi kuunnella spotifyssä. Miten vois ihminen tulla toimeen musiikkia, EI MITENKÄÄN!

Ja se on kiva lauleskella ittekseen, kun ei oo tota laulun lahjaa suotu, mut ketä se haittaa, ku laulan yleensä ku kukaan ei kuule. :) Joskus vahingossa autossa kanssaolijat voi kuulla. 

Sit yks biisi kans mitä vois kuunnella loputtomiin on, Cheek ft. Jukka Poika - Jossu, siis ai että ku se on hauska ja hyvä. 



Sit mä oon ihan rakastunu siihen Tuomas Kauhanen ft. VäinöVäinö - Enkeli-kappaleeseen! Siis se vaan on nii kiva kesäbiisi, sehän on The Voicen virallinen kesäbiisi, no miksiköhän !



Ja vielä yks kesänen biisi on Juno - Kuuluuks <3



No Jos ei nyt selväksi tullut että minä rakastan musiikkia, niin oot jotenki vähä-älyinen :DD HEHE

Toinen kiinnostuksen kohde on elokuvat, siis keräilen itselleni elokuvia, DVD ja BLURAY, kumpaa vaan. Laskin ja mulla on n. 800 elokuvaa tossa vieressä hyllyllä :)

Ja yks leffa pitää nostaa yli, jonka joo näin vasta eilen, kun kattelin netflixiä. Ja se on (rumpujen pärinää): 


THE LUCKY ONE, siis joo ihan senki takia se oli hyvä, kun se on sellanen rakkaushömppäelokuva ja toinen asia et siin oli Zac Efron, UUH se on aikast kuuma :) mutjoo, se oli vaan ihan sivuseikka (nii vissiin!!!) Jos et oo nähny sitä ni kannattaa katsoa ja oikeesti jos katot sen oikeen tunteella, ni tuut itkemäänkin, niinku mä, jos on kyseessä rakkaushömppäleffa :) Mä en häpeä sitä että jos elokuva on hyvä ja ihana ja kaikkee, ni ei sitä voi olla itkemättä. Teen joku kerta elokuvista tällasen samantyylisen, et jotain lempielokuvia ja sen sellast, mut ei nyt tänään enää :D


Tällanen pieni juttu tästä nyt syntys, joten toivottavasti on kiva teksti, tämmöst selittelyy mutjoo. 

HEIPPA JA NÄHDÄÄN TAAS !










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti