sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Cleaning Sunday..

Morjens!

CLEANING SUNDAY!

Tänään on  ollu vapaapäivä ja mä oon siivoillu.

Tän pitäs nykyään olla et "always wanting your house to be clean and perfect." Näin ei vaan koskaan käy, se on hetken mukavan siisti ja sit jonku ajan päästä huomaaki, et voi ei tääl on iha sairaan sekasta.


Oon ensinnäki pessyt kauhean kookkaan pyykkivuoren ja ne on nyt kuivumassa.



Plus astiat on laitettu tiskikoneeseen, eli tiskit on "tiskattu". :)
Sitten olen siivoillut kylppärissä taas kerran, kun taso oli täynnä kaikkea purkkia ja purnukkaa...

Tässähän tämä mun kylppärin taso, joka tällä kertaa jopa näkyy. Se oli oikeesti niinkin täynnä kaikkea mahdollista ettei toi taso paljoakaan näkyny.

Näin siinä aina käy! WHYY?


Tässä on tällanen "sisustuspullo", jonka kyhäsin lasisesta kokispullosta ja koruista joita en ikinä käytä.
Mitä mieltä ootte?


Kaiken lisäksi olen siivonnut myöskin tuon mun ulkovaraston, joka on kauan jo pitänyt siivota. No nyt se on onneks siisti ja siellä jopa pääsee liikkumaan ja siellä jopa näkee että mitä siellä on.

Tää on vaan niin totta :D

Eiks täs ollu se "ain laulain työtäs tee" ?


Joops, tällasta siivoilua tänään ja kattellaan mitä seuraavaks tulee tapahtumaan. Jos saisin joku päivä peilin ja taulut seinille, niistä tulee sitten kuvaa kun näin tapahtuu. Ja mulla on eteisessä sellanen kaappi, josta haluun nyt eroon, katotaan pääsenkö, mutta siihen sitten tulee parempi naulakko ja jotain muuta kivaa :) Saa nähdä mitä keksin.

Mutta nähdään taas !




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti