torstai 25. heinäkuuta 2013

Jos mä oon oikee...

On taas hiukan väliä kun oon kirjotellu mitään, mut on ollu noita yövuoroja, ni sillon ei oikeen kerkee eikä jaksa tehä mitään ihmeellistä.



Olin äsken lenkillä, yleensä se on vaan kävelylenkki, mutta nyt lisäsin hiukan hölkkäämistä. Eli matka oli 4km, se kesti kävellen ja välillä hölkäten 38min. Eli aika hyvin, mulle siis. :D




Oon aina halunnu ostaa itelleni juoksumaton, niin sen kans vois monta kertaa päivässä juosta tai kävellä, olis todella kätevä, kun mä en tykkää käydä julkisissa kuntosaleissa, kun ei oo sellasta kaveria joka vois tulla mun kans, eli sit pitää sijoittaa omaan.

Ja mun tavoite on ainakin 3krt viikossa mennä lenkille, joko juosten tai kävellen ja kunhan meen, enkä oo täälä sisällä vaan. Painan jo ihan liikaa ja haluan päästä tavoitteeseen ennen talvea nyt ainakin.

En oo mitään muuta kummalista puuhaillu, mutta mun kultani Kira lähtee nyt viikonloppuna kissanäyttelyyn ja toivottavasti hänellä menee hyvin siellä :)

Tällasta pientä meinasin kirjotella ja loppuun yks biisi johon rakastuin hiljattain:


"Jos mä oon oikee,
Miks kadulla mun läpi kävellään?
Jos oon oikee,
Miksen muista omaa nimeänikään?
Kai mä hengitän?"


HEIPPA KAIKILLE!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti