torstai 11. heinäkuuta 2013

I promise I'll never leave you alone in the rain.

Hellou!


Se on mää täälä taas, elikkäs tänään on ensimmäinen vapaapäivä ollut ja huomenna vielä toinen :)

Mutta joo, tänään siis olen ollut äidin kanssa elokuvissa katsomassa Itse Ilkimys 2:sen, siis se oli niin sairaan hyvä että melkeinpä voittaa sen ykkösosan ja sai nauraa siis iha kokoajan. Mä niin tykkään niistä keltasista kätyreistä (enkuks minions), joo ku ne puhuu muutenki jotai siansaksaa et ne on nii hauskoi iha vaa sen takii :)



Sitten toinen tärkeä asia joka saapui postitse mulle, jota olen oottanut jo jonkin aikaa:

LIVBOX <3

Se sisälsi:

- Schwarzkopf professional hiusten tehohoito-aine
- Sunsilk Pro Heat lämpö- ja kiiltosuihke
- Herbina Tuuheuttava Kuivashampoo
- Carmex Cherry Huulirasva (SK 15)
- Glitter: Nutturavalkki + koristepinnit

Tässä kaikki yhes koos.

Herbina Tuuheuttava Kuivashampoo
- Oon aina halunnu koittaa kuivashampoota mut ei oo tullu ostettuu...

Sunsilk Pro Heat lämpösuoja - ja kiiltosuihke
- Multa oikeestaa löytyy tällanen jo kaapista, että ei ole uus mulle..

Glitter: hiusvalkki
- Oon tällastaki halunnu kokeilla, no heti avasin ja laitoin päähän, kyl se ihan kivan nutturan sai aikaan.

Schwarzkopf professional bonacure Fibre Force- tehohoito hiuksille
- Tätä käytän heti seuraavan kerran kun pesen hiukset ja katon että millast on :)

Carmex Cherry Lipbalm SK 15
- Rakastan aina kaikkia huulirasvoja ja heti piti kokeilla huuliin ja tykkään !

Glitter: koristepinnit 4kpl
- Kun joskus jotain kampausta tekee ni nä vois tulla käyttöön.


Kokeilen kaikkia tuotteita piakkoin.


Sitten olen katsellut kotonakin pari elokuvaa:

The Impossible - Selviytyminen




Traileri:



Oli kyllä koskettava elokuva monella tapaa, tulihan siinä jossain kohtaa itkettyä, siinä kun se aalto tuli ekaa kertaa ja siinä kun ne kaikki löysi toisensa. Suosittelen tämän elokuvan katsomaan.

Toinen elokuva on:

Ritarin tarina (A Knight's Tale)


Oon tän nähny mooonta monta kertaa ja ajattelin kun siitä on aikaa ku on tän kattonu, ni katsotaampas tää.



Traileri:



Sitten vielä katsoin eilen elokuvan:

Pitch Perfect





Traileri:



Sitten vähän niinku PS. vielä yks juttu.


Oli tylsää ni meikkasin huvikseni silmät, laitoin sinistä luomiväriä, tässä kuva:

Tiedän, huono laatu. Puhelimen kameran kanssa otettu kuvat.


Tässäpä kaikki, heippa hei!




















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti