keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Olipa kerran elämä...

Heippa, hiuka aikaa siitä on ku viimeks kirjottelin. No eipä mitään ihmeempiä kuin että töissä olen ollut ihan mukavan paljon. Nyt tänään oli se pitkään odotettu 1 vapaapäivä, no onhan tänäänki jotain kerenny tekeen.

Mutta joo ensin eilisestä päivästä: Tulin töistä kolmen jälkeen ja olin päättäny jo silloin aamulla että nyt siivoan auton sisältä. Ja senhän tein. Imuroin koko auton ja pyyhin ikkunat ja kaikki pinnat. Tulihan siitä paljon siistimpi. Se on varmaan viimeks siivottu viime kesänä :D

Joo sitten äitiltä tuli viesti että lähdetkö lenkille ja mä sanoin että juu-u, voin tulla. Ja auton siivoamisen jälkeen ajoin Raisioon ja siellä sitten mentiin jotain lenkkipolkua, matkan pituudeksi tuli sitten 6,15km ja meillä meni aikaa siihen 1h 11min, aika hyvin meille, ketä ei koskaan liiku :D Mukavaa se kuitenki oli :)

Sitten tänään äiti tuli maalaamaan mun makkarin seinän ja sisko tuli liimailemaan sisustustarra perhosia mulle keittiön kaapin oviin, se kyllä vielä on kesken ja onhan mulla muitakin tarroja, mutta ne liimaillaan myöhemmin.

Tässä on siis mun uusi makkarin maalattu seinä. Jos olette lukeneet edellisiä tekstejä, niin siellä on että mikä toi väri on ja muutenki. Ja tuohon on tulossa vielä puinen sängynpääty ikeasta ja sänkykin on vähän väärässä paikassa, koska ei sitä voi vielä laittaa tohon, ku ei se oo tarpeeks kuiva.

Tässä on mun keittiönkaapit perhosten keskellä. :D Perhosia tulee siis lisää vielä, koska ei keretty enempää laittamaan noita. Ja muitakin sisustustarroja on vielä. Niistä myöhemmin sitten kun ne saadaan liimattua oikeisiin paikkoihin. PS. Älkää välittäkö keittiön sotkuisuudesta, se ei oo täsä se pääasia.


Tänään vielä meinasin että menisin kävelemään ja meninhän minä, laitoin musat korville ja lähin vaan kävelemään. Loppujen lopuksi matkan pituudeksi tuli 12,05km ja aikaa meni siinä 2h 10min. Ja se oli oikeen mukavaa, hyvin ainaki kaloreita palo, toivon ainakin :)




Tässäpä nämä tämän päivän tapahtumat. 

Sitten olen miettinyt mitä haluisin tehdä hiuksilleni, mullahan on nykyään liukuvärjätyt hiukset:


Ne on hienot, mut mä oon hiukan kyllästyny niihin jo. Haluaisin jotain uutta pikkuhiljaa jo.
Oon paljo googletellu kaikkee shokkivärijuttuja, ja se oli aika mukavaa, ku haluun jotain todella erillaista. Eli erimerkiks haluisin noihin mun vaalennettuihin kohtiin jonkun shokkivärin, vähän niinku tähän tyyliin:


Tai sitten olis et laitan koko pään jollain jännällä värillä. Siihen menee iha sairaasti aikaa ja rahaa, koska mun hiukset ei oikee tykkää vaalentua kovin helposti ja muutenki :D Mut jotain tällasen tyylist värii olis kiva kokeilla:







Tästä kuvasta tarkoitan tuollaista tummaa liilaa, eli tuo ylhäällä keskellä olevat tai alhaalla oikeassa kulmassa.

Eli aika shokkiväristä puhellaan :)

Sitten siihen että jos menis kampaajalle ni millasta leikkausta haluisin ainakin että leikataan kerrostetusti eikä pituudesta otettais ainakaa paljoa..


Se olis taas et kiitos ja hei!











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti