lauantai 11. huhtikuuta 2015

ALL YOU NEED IS LOVE... AND A CAT..


Ajattelin teille esitellä mun ihanat karvaset lapseni,
eli mun kissat.

Tässäpä nämä mun kullat:

Keijo:


Keijo on ihan maatiaiskissa, jonka joskus sain siskoltani, kun hänen kissalleen tuli pentuja.
Koska olen tykännyt aina kissoista, meillä kotonakin niitä oli ja Keijo on myös asunut meillä ihan mun lapsuudenkodista lähtien. Tarkkaa syntymäpäivää en tiedä, mutta Keijo on jotain n. 7-8 vuotta vanha ja ulkokissana hän saa olla täällä kotonakin. Keijo on mun ensimmäinen oma kissani. Keijolla on suvussa Manx-kissarotua, Keijosta tosin sitä ei näe, mutta sisaruksista sen näkee hännästä.

Tässä välissä mulla oli myös yksi maatiaiskissa, Jaakko nimeltään, mutta hän on kissojen taivaassa jo.

Fiona:


Fiona on myös ihan maatiaiskissa, jonka alkuperä on myös siskoltani, mutta eri kissasta kuin Keijo on peräisin. Fionan äidin äiti on puhdas norjalainen metsäkissa ja Fiona oli ainoa joka sai sen piirteen heidän pentueessaan. Näin silloin kun Fiona syntyi ja heti tiesin että tuo kissa tulee mulle ja näin kaunis tyttö hänestä on kasvanut. Fiona on kohta 4 vuotias, todella arka yleensä, mutta välillä tulee ns. halipula ja silloin pitää olla mahdollisimman lähellä.

Kira:


Kira on mun ensimmäinen rotukissani, eli rodultaan on Turkkilainen Angora, ennen Kiraa olen jo pitkään halunnut jonkun rotukissan ja sitten sain Kiran, joka on sijoituksessa ja olen niin iloinen että olen saanut noin ihanan kissan mun elämään. Kira on vähän yli 2 vuotias ja juuri vähän aikaa sitten hänelle syntyivät jo toiset pennut ja jos joku on superäiti niin Kira on ainakin. Molemmilla kerroilla tuli 6 pentua ja kaikki ovat olleet todella kauniita. Kira on käynyt paljon kissanäyttelyissä, jopa viron puolellakin ja hyvin on hän menestynytkin. Kiran myötä olen itsekin päässyt kissanäyttelyihin mukaan.

Peppi:


Peppi on nyt sitten toinen mun rotukissani ja rotu on edelleen Turkkilainen Angora. Ja kaiken lisäksi myös Kiran äiti, on tosi kivaa saada äiti ja tytär saman katon alle. Peppi on todella ihana ja läheisriippuvainen, eli aina yleensä jossain lähellä missä minäkin. Peppi on juuri täyttänyt 7 vuotta ja edelleen jaksaa olla ihana itsensä. Jos menen nukkumaan, niin ihan ensimmäiseksi siellä on tietysti Peppi. On oma unilelu aina vieressä.

Toffe:


Sitten uusin tulokas, Toffe, joka on ihan tavallinen maatiaiskissa. Ja aivan upea luonteinen, välillä vähän jääräpäinen kylläkin, mutta kyllä uskoo kun kieltää. Toffen ikää en osaa varmaksi sanoa, olisko n. 2 vuoden paikkeilla. Sain hänet yhden tutun kautta, kun eivät voineet pitää itse ja olin että kyllä tänne nyt vielä yksi mahtuu ja mahtuu toki lisääkin :) tulevaisuus näyttää että tuleeko kissoja lisää.

Tässä nämä minun 5 karvaista lastani, jotkut voivat hätkähtää tätä lukua, mutta siinähän hätkähtää. Aina kun kysytään että onko sulla jotain eläimiä, joo vastaan että kissoja. Sitten seuraavaks kysytään niiden nimiä ja sitten tulee ilmi että mulla onkin 5 kissaa, sit mä nään jo ilmeistä, että joo yksinäinen nainen, jolla on 5 kissaa, joo "crazy cat lady", mutta mä vaan tykkään mun kissoista ja haluan niitä lisää, mä en mieti mitä muut miettii, ihan sama, tää on mun elämä ja se on sori vaan kissat :)

Tässä pari siistiä kuvaa teille:






MAROON 5 - ANIMALS


SIMON'S CAT - APRIL SHOWERS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti