lauantai 18. huhtikuuta 2015

Kirppisreissu

Heimoihei!

Ajattelin kirjoitella kun kerrankin tein jotain, eli kävin kirppiksellä. En ole pitkään aikaan käynyt, niin oli kiva kierrellä ja penkoa. Kun mä oon niin kummallisen mallinen ja en oikeen mistään myllystä löydä sopivia tai kivoja vaatteita, joten sitten käyn joskus kirpparilla ja sieltä löytyy kivoja vaatteita, joista joku toinen ei enää tykkää.

Laitan vähän kuvia, että mitä löysin kirppikseltä.

Alla olevassa kuvassa näkyy erilaisia paitoja ja yhdet housut.


Aloitetaan näistä, yhdet farkut löysin ja mä nyt jo rakastan niitä, mä en oo todellakaan pitkään aikaan tykänny pitää farkkuja, mut noi farkut on ihanat!





Noissa toivottavasti näkyy toi väri ja kaikkea.

Sitten löysin kivan laukun, joka on huikeen hieno, koska leopardikuosi <3




Laukku siis on ihan vaan peruslaukku ja leopardisisus.

Sitten lisää leopardia:



Kivanoloinen bilepaita tai ihan vaan kesäpaidaksi.

Sitten vielä yksi paita:



Tämäkin ihan vain normi t-paita. Tykkäsin tosta tuon kuvan takia: NYC; Take a bite of the Big Apple!
Koska Amerikka<3

Tässä mun kirppiksen saldo viime keskiviikolta, toivottavasti tykkäätte. :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti