lauantai 4. huhtikuuta 2015

Ei otsikkoa....

Onpas ollu tosi hiljasta täällä blogin puolella...

Mä en ees muista koska viimeks oon kirjottanu tänne, mutta mun elämässä ei oo oikeen ollu mitään kummallisen mullistavaa.. ja vaikka oliskin ollu, niin ei mitään suurta..

Taas on tullu uusi vuosi ja johan on jo huhtikuu, vitsi kuukaudet vaan vilisee silmissä, mut mitään uutta ei tapahdu..

Nojoo, uusi vuosi ja uudet kujeet.. joopa joo, samaa kaavaa mennään aamusta iltaan...
Sama työ ja sama koti, ja kaikki sama...


Mä vaan kuljen samaa oravanpyörää ku parit viime vuodet ja huonompaan suuntaan varmaan menee, kun en oikeen enää käy edes ulkona ja vapaa-ajat istun yksinäni koneella, enkä tee mitään ihmeellistä, mut kenen kans menisin mihinkään, kun kellään ei oo aikaa tai sit ketään ei kiinnosta...
Onneks on perhe, johon voi aina luottaa ja ilman niitä en varmaan pärjäis...

Mun rakkaita kissoja lukuunottamatta, aika tylsää ja tyhjää kaikki on.

Haluaisin jotenkin uskaltaa kävellä tosta oravanpyörästä pois, mutta kun en uskalla.
Työkin on sellanen että sen jo osaa vaikka silmät kiinni, haluaisin jo jotain muuta, mutta mitä?

Opiskellakkin vois, mutta mitä opiskelis, ja jaksaisinko taas tutustua uuteen työympäristöön, mut en haluais jumittua yhteen paikkaan liian kauaks muutenkaan..

Haluaisin kokea jotain uutta, mutta mitä?


Mun päässä on paljon kaikkia ajatuksia, mut en saa tehtyä mitään... Mä en oikeen uskalla tehdä mitään, mikä poikkeaa tästä tämän hetkisestä, tää on se tuttu ja turvallinen tilanne..
Tietty se kaikki lähtee musta itsestäni, mutjoo...

"Rautatieasema maanantaina ruuhkaisa
Kaikilla tuntuu olevan kiire ja suunta Mä oon ulkopuolella vaik seison sisällä Jos oon jo kotona miten voi olla koti-ikävä Mitä tarkoittaa jos ei tarinaan kuulu Jos puhaltaa ikkunaan ja se ei ees huurru Onko tää kaupunki täynnä elävii kuolleita vai katselenko kuvaa rajan toiselta puolelta"

- SANNI : JOS MÄ OON OIKEE -


"tiedän, et mä löydän vielä, mulle oikeen tien, jota kulkea"

- ASTE : HIMALAJA -









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti